Субота
18.05.2024, 19:16
ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ПАБЛІК РІЛЕЙШНЗ
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Каталог файлів Реєстрація Вхід
Меню сайту

Категорії розділу
Мої файли [8]

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 15

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » Файли » Мої файли

Рецензія доц. Скленара І.М.
[ Викачати з сервера (15.8 Kb) ] 09.03.2015, 17:36

Рецензія

на навчальний посібник і методичні вказівки до курсу

«Реклама і зв’язки з громадськістю» (електронна версія)

професора кафедри зарубіжної преси та інформації факультету журналістики

Львівського національного університету імені Івана Франка

Житарюка Мар’яна Георгійовича

 

Запропонований в електронному вигляді навчальний посібник і методичні вказівки до курсу «Реклама і зв’язки з громадськістю» виконані з дотриманням усіх необхідних вимог і відзначаються новаторським підходом автора – молодого вченого, який займається новими теоретичними розробками в галузі соціальних комунікацій. Одна зі сфер цієї галузі знань – реклама і зв’язки з громадськістю – перебуває сьогодні на етапі напрацювань, адже лише за останні 20 років її основні елементи почали впроваджуватися на практиці. Тому запропонований проф. М.Г.Житарюком навчальний посібник з названого курсу дає змогу студентам навчатися за сучасними підходами, а також дає їм нагоду в майбутньому втілювати в життя ці теоретичні напрацювання.

Структура навчального посібника є логічно вмотивованою, він складається з двох змістових модулів, які в свою чергу загалом містять дев’ять тем. Виклад матеріалу у посібнику є стислим і доступним для сприйняття студентською аудиторією. Питання на самостійне опрацювання, питання на підготовку до практичних занять, питання на самоконтроль розроблені на високому методологічному рівні і дають змогу студентам розширити горизонти свого навчання після лекційних занять в рамках вищевказаного курсу. Запропоновані теоретичні і практичні джерела в галузі реклами та зв’язків з громадськістю до кожної з тем показують широкий спектр бачення проф. М. Г. Житарюком різноманітного спектру питань, які можуть викликати в студентської аудиторії бажання й надалі досліджувати тематику курсу.

Прикладне значення мають взірці тестових завдань до двох модулів, а особливо цінними з практичної точки зору є контрольні питання на підготовку самостійного проекту-презентації. Завдяки їм студенти можуть застосовувати свої вміння, працюючи в майбутньому в рекламних агентствах, піар-агентствах та відділах по зв’язках з громадськістю.

Загалом навчальний посібник та методичні вказівки до курсу «Реклама і зв’язки з громадськістю» показують високий науковий рівень проф. М. Г. Житарюка і його вміння запропонувати сучасні підходи до вивчення навчальних курсів.

 

25.02.2015

Рецензент

кандидат наук із соціальних комунікацій,

доцент кафедри теорії і практики журналістики

Львівського національного університету імені Івана Франка

Скленар Ігор Михайлович   

Категорія: Мої файли | Додав: mgzhyt | Теги: Мар'ян Житарюк, реклама і зв'язки з громадськістю, Ігор Скленар, рецензія на навчальний посібник
Переглядів: 898 | Завантажень: 21 | Коментарі: 6 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
1 DskiCTCu  
0
Most Common Drowsiness, dizziness, tiredness, weakness, dry mouth, diarrhea, stomach upset and changes in appetite <a href=http://acialis.mom>cheapest cialis online</a>

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук

Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2024