На сьогодні жодна установа не може повноцінно функціонувати без реклами своєї продукції або послуг, без налагодження зв’язків із громадськістю неможливо уявити жодної державної структури, великої компанії, політичної партії. Фахівець у галузі реклами і зв’язків із громадськістю покликаний забезпечити гармонійну комунікацію у межах поставленої мети на рівні як невеликого підприємства, так і всієї держави.
Навчальний посібник і методичні вказівки до курсу «Реклама і зв’язки з громадськістю» (електронна версія) проф. Житарюка М.Г. допоможуть студентам-журналістам оволодіти знаннями теоретичних і практичних параметрів реклами і паблік рілейшнз як важливих компонентів та параметрів соціально-комунікативної дійсності. Актуальність і своєчасність основних тез, думок, підходів, використання нових, в т.ч. закордонних напрацювань у сфері медіареклами сприятимуть ознайомленню студентів із суттю та принципами реклами і PR, видами рекламної діяльності у ЗМІ, типами зв’язків із громадськістю, особливостями українського та зарубіжного законодавчого забезпечення тощо.
Звернувшись до матеріалу рецензованого посібника майбутні фахівці рекламних та PR-агенцій зможуть використати його у своїй практичній діяльності, зокрема, вдало продумати концепцію рекламного продукту, успішно провести ефективну рекламну та PR-акцію, сформувати позитивний імідж фірми чи особи, за допомогою певних технологій налагодити комунікації з громадськістю, представити інтереси організації на національному або міжнародному рівнях.
Логічною й вмотивованою видається структура навчального посібника: два змістових модулі містять дев’ять тем. Виклад матеріалу легкий для сприйняття й опрацювання. Прикладне значення мають зразки тестових завдань до модулів.
Доступність посібника через його електронний формат полегшує навчання й оптимізує навчальний процес.
Запропоновані проф. Житарюком М.Г. питання на підготовку до практичних занять, питання на самоконтроль, на самостійну роботу дозволять перевірити базові теоретичні знання й практичні навички студентів, їхню здатність оцінювати інформаційні властивості під час пошуку, створення, збереження, розповсюдження інформації в моделях «реклама продукту – широка громадськість», «новини організації/ установи –засоби масової комунікації», виявити вміння самостійно готувати рекламні тексти, прес-релізи, повідомлення для ЗМІ тощо.
Загалом посібник та методичні вказівки до курсу «Реклама і зв’язки з громадськістю», за яким реально зможуть навчатися студенти, тезами якого вільно користуватимуться всі ті, кого цікавлять проблеми реклами і PR, мають високий науковий та методичний рівень і можуть бути рекомендовані до друку.
Рецензент –
кандидат наук із соціальних комунікацій,
доцент кафедри стилістики української мови й журналістики
Вінницького державного педагогічного університету
імені М. Коцюбинського
Гандзюк Віталій Олександрович
10.03.2015
|