Рецензія
на навчальний посібник і методичні вказівки до курсу
«Реклама і зв’язки з громадськістю» (електронна версія)
професора кафедри зарубіжної преси та інформації факультету журналістики
Львівського національного університету імені Івана Франка
Житарюка Мар’яна Георгійовича
Запропонований в електронному вигляді навчальний посібник і методичні вказівки до курсу «Реклама і зв’язки з громадськістю» виконані з дотриманням усіх необхідних вимог і відзначаються новаторським підходом автора – молодого вченого, який займається новими теоретичними розробками в галузі соціальних комунікацій. Одна зі сфер цієї галузі знань – реклама і зв’язки з громадськістю – перебуває сьогодні на етапі напрацювань, адже лише за останні 20 років її основні елементи почали впроваджуватися на практиці. Тому запропонований проф. М.Г.Житарюком навчальний посібник з названого курсу дає змогу студентам навчатися за сучасними підходами, а також дає їм нагоду в майбутньому втілювати в життя ці теоретичні напрацювання.
Структура навчального посібника є логічно вмотивованою, він складається з двох змістових модулів, які в свою чергу загалом містять дев’ять тем. Виклад матеріалу у посібнику є стислим і доступним для сприйняття студентською аудиторією. Питання на самостійне опрацювання, питання на підготовку до практичних занять, питання на самоконтроль розроблені на високому методологічному рівні і дають змогу студентам розширити горизонти свого навчання після лекційних занять в рамках вищевказаного курсу. Запропоновані теоретичні і практичні джерела в галузі реклами та зв’язків з громадськістю до кожної з тем показують широкий спектр бачення проф. М. Г. Житарюком різноманітного спектру питань, які можуть викликати в студентської аудиторії бажання й надалі досліджувати тематику курсу.
Прикладне значення мають взірці тестових завдань до двох модулів, а особливо цінними з практичної точки зору є контрольні питання на підготовку самостійного проекту-презентації. Завдяки їм студенти можуть застосовувати свої вміння, працюючи в майбутньому в рекламних агентствах, піар-агентствах та відділах по зв’язках з громадськістю.
Загалом навчальний посібник та методичні вказівки до курсу «Реклама і зв’язки з громадськістю» показують високий науковий рівень проф. М. Г. Житарюка і його вміння запропонувати сучасні підходи до вивчення навчальних курсів.
25.02.2015
Рецензент
кандидат наук із соціальних комунікацій,
доцент кафедри теорії і практики журналістики
Львівського національного університету імені Івана Франка
Скленар Ігор Михайлович
|