Друга редакція
Курс адаптовано до спеціальностей «Реклама і зв’язки з громадськістю» та «Журналістика» фахового рівня «бакалавр».
Основна частина матеріалу – навчальні тексти Дениса Олександровича Шевчука (змістовий модуль №1 «Реклама») та Сема Блека (змістовий модуль №2 «Зв’язки з громадськістю»).
Навчально-методологічна адаптація і переклад з російської –
проф. М.Г.Житарюк
Схвалено Вченою радою Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського
Протокол № 10 від 24 квітня 2013 р.
Рецензенти:
Лось Йосип Дмитрович,
професор, завідувач кафедри зарубіжної преси та інформації Львівського національного університету імені Івана Франка
Гандзюк Віталій Олександрович,
доцент кафедри журналістики Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського
Набір, редагування і верстка – Мар’ян Житарюк
Доступ до матеріалів – безкоштовний
Запозичення, копіювання і поширення – з дозволу автора курсу (mgzhyt@gmail.com) і за умови обов’язкових посилань
Реклама і зв’язки з громадськістю: конспект лекцій. Навчальний посібник. Електронне видання. Укладач М.Г.Житарюк. – Вінниця, 2015. – 165 с. Режим доступу: http://przhyt.ucoz.ua/.
|