Рецензенти:
Шестакова Елеонора Георгіївна,
д. ф. н., м. Донецьк, член Медіалінгвістичної комісії при Міжнародному комітеті славістів, Санкт-Петербурзький державний університет
Гандзюк Віталій Олександрович,
кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри журналістики, в.о. директора Інституту філології та журналістики Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського
Скленар Ігор Михайлович,
кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри теорії і практики журналістики Львівського національного університету імені Івана Франка
ЗМІСТ
Переднє слово і методичний конфігуратор
|
4-10
|
Змістовий модуль №1. Реклама у ЗМІ
|
|
Тема 1. Вступ до курсу. Поняття, сутність, завдання, види і засоби реклами. законодавча база
|
11-25
|
Тема 2. Рекламодавець, рекламне агентство, рекламна кампанія. Етапи ефективності рекламних комунікацій
|
26-38
|
Тема 3. Рекламний маркетинг, медіапланування, Ефекти комунікації і рекламні стратегії
|
39-55
|
Тема 4. Медіа як рекламоносії
|
56-71
|
Тема 5. Творча ідея, композиція, дизайн реклами. підготовка рекламного тексту. Маркетингові комунікації. стимулювання збуту
|
72-92
|
Змістовий модуль №2. Зв’язки з громадськістю
|
|
Тема 6. Поняття, сутність, завдання паблік рілейшнз і законодавча база
|
93-114
|
Тема 7. Різновиди і форми зв’язків з громадськістю. Правові аспекти зв’язків з громадськістю у взаєминах із засобами масової інформації
|
115-127
|
Тема 8. Традиційні форми інформаційної роботи паблік рілейшнз
|
128-142
|
Тема 9. Технічні засоби і канали реалізації потреб паблік рілейшнз
|
143-160
|
Контрольні питання на підготовку підсумкового проекту-презентації
|
161-163
|
Питання на самоконтроль
|
163-164
|
Взірці тестових завдань
|
165-169
|
Рекомендована література до дисципліни
|
169-174
|
|
|
Навчальне видання
Реклама і зв’язки з громадськістю: конспект лекцій і методичні вказівки. Навчальний посібник. Електронне видання. Укладач М.Г.Житарюк. – Львів, 2015. – 176 с. Режим доступу: http://przhyt.ucoz.ua/.
Набір, редагування і верстка – Мар’ян Житарюк
Доступ до матеріалів – безкоштовний
Запозичення, копіювання і поширення – з дозволу автора курсу (mgzhyt@gmail.com) і за умови обов’язкових посилань
|